Social helg.

De blev en ytterst trevlig helg.
I lördags på dan så byttes vi av lite jag och Emil och tog oss lite egentid.
Han drog och simmade på fm och sen bytte han av mig så jag kunde åka till gränby sen och shoppa lite presenter mm.
 
Till strax efter kl 3 så rullade vi in i solna för att gå på 5-årskalas. Lilla Fiffi fyllde ju i fredags tillsammans med kusin Rebecca som blev 19 år.
Men ja Sophie firades i lördags med tårta och sång.
Vi fick till och med med oss lite ärvda kläder som Adrian får låna tills Theo behöver dom. :)
 
Direkt efter vi kört motorväg i ilfart hem till Uppsala så hämtade vi upp Anders hemma hos honom och så åkte vi till industristaden för att besöka Richard och Jennie i  deras nya lägenhet. :)
Dom bodde i en liten etta förut och har nu bytt upp sig till en trea så de är lättare att ha besökare.
En super fin lägenhet var de!!
Vi blev bjudna på hamburgare med klyftpotatis, mumma!!
Adrian var på bra humör och skötte sig hyffsat. Men jag tror att en grund av tårta, rallyköring på motorvägen och sen trycka i han mat va en kass kombi för han råkade kräkas lite i deras nya fina soffa. Så himla pinsamt.
Visst de är såhär att ha barn. allt kan hända. :S
Men han drack sin välling och somnade gott i deras säng sen. :)
Jag och Jennie fick sitta och språka medans grabbarna vältrade sig i minnen. :)
En mycket trevlig kväll.
 
Och så i söndags så blev de marknad.
Vi blev ett stort gäng som släpade oss runt där hela dagen. Vi var 7 st att hålla reda på, 8 med Adrian. :)
En del saker blev inhandlat, skärp,rökt fläsk,filmer, mm.
En skön höstdag minsann!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0