Lättnad.

Ja halsontet är kvar och 20 gånger värre. De är ju helt otroligt, kan man ha sån här otur?
Jag ringer nog vårdcentralen imorgon för säkerhetens skull så de inte är halsfluss eller nåt. :S
Jag har i alla fall både färgat håret och solat så nu känner jag mig snygg och fräsch i alla fall. Toppen.

Idag har i alla fall jag och Adrian varit och hälsat på hans barnvakt för lördag för första gången.
Vi har ju haft jätte problem med att hitta någon som kan ha honom över bröllopet. Men i sista stund nu har vi ordnat de på ett toppen sätt.
Emils kusinbarn som är 20 år och har småbröder som är 6 och 3 år gamla och som dessutom läser till förkolelärare kan ställa upp mot en peng. Hennes mormor kommer att vara på vårat bröllop, för de är ju den mostern som jag bodde hos när jag först kom till Uppsala, men jag hade ändå aldrig träffat henne.
Men hon kommer till kyrkan med sin mormor och tar över Adrian efter ceremonin, och så får hon passa Adrian hemma hos Emils föräldrar, så han är ju bara 200 m ifrån oss om de skulle hända något.
De känns super skönt. Men de kändes viktigt att Adrian hade träffat henne en gång innan så han inte skulle vara rädd eller så. Inte för att jag trodde de heller, han flinar ju åt varenda kotte om man står i kön på ica liksom. Men ja han bara skrattade åt henne och tyckte de va jätte mysigt att vara där och fika lite.
Hon va väldigt lättsam och trevlig faktiskt. :) Känns som en jätte lättnad att vi fick de ordnat så bra till sist. De hade ju förstört hela våran dag om han va med på festen!

Annars så har vi prickat av en massa andra grejer på att-göra-listan idag. Men massor kvar ändå. Oj oj.
Imorgon är en ny dag.


Ahhhh bara 4 dagar kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0