Möhippa och annat skoj.

Ja i torsdags förra veckan så fick Adrian vara hos Fatser över dagen medans jag, Emil, Maud och Ingemar tog en eckerötur för att handla sprit. :P Vi kunde ju såklart inte handla allt, men ölen och starkspriten blev handlat. Sjukt bra!
Dessutom så var de ganska så skönt att få en dag utan lillemannen.

Och som att inte de var nog, i lördags så blev jag bokstavligt talat tagen på sängen av ett gäng kidnappare med strumpbyxor på huvet.
Jag hade ju inte räknat alls med någon möhippa å jag blev så chockad.
Jag hade precis duschat och satt på sängen i klädd enbart morgonrock.
Meen de va hyggliga kidnappare som lät mig ta på underkläder och kläder innan vi for. :)
Jag blev forslad med ögonbindel hem till dessan och matte där jag fick på mig kläder i mina hat-färger gult och rosa! ^^ De blev bubbel, jordgubbar och chips och jag fick äntligen se vilka mina kidnappare var. Moa, Dessan, Maudan, Kristina, Rebecca och Carina.
Efter snasket så gick vi till fots mot vad som senare visade sig vara en femkamp på Nordic gocart och events.
Men på vägen blev de dricka, och till och med en tur på motorcykel lite spontant. Då vi stod och väntade utanför nordic så var där en kille som åkte fram och tillbaka på sin hoj och självklart vinkade dom honom till sig så jag fick mig ett åk, haha.
Ja väl inne så började vi med gocart, jag blev bästa tid på 20,001 s vilket jag är ganska nöjd med ändå. :)
Sen blev de gladiator där man sitter på en stång och ska slå ner den andra. Jag fick lite orättvist nog köra mot Kristina så jag vann 3 raka där.
Sen blev de segway race, vilket var en precitionsgren, där gick de sådär. Så vi blev törstiga och gick på dricka paus i halvtid. Då vi satt i cafeterian så fick jag ett uppdrag att klippa 10 st kalsonglappar. Haha crap. Men lägligt nog så dråsade de in ett gäng grabbar som hade svensexa och dom va hela 11 personer. Moa kletade rosa läpstift i clown-style innan jag släntrade fram till killarna och frågade om jag fick rota runt bak i röva på dom. Som tur va gick de bra och snipp snipp så hade jag 10 kalsonglappar! :)
Efter den förudmjukningen så fortsatte vi med 5 kampen och satte på oss fetto-dräkter i sumostyle.
Sumobrottningen körde jag mot Moa och förlorade 2-1 i matcher.
Sist körde vi mekanisk tjur där jag satt på 18 s som blev bästa tid.
Sammanlagda poängen gjorde mig till vinnare och fick därmed 2 gratisbiljetter för gocart, toppen! :)
När vi var klara där så kom våran Bitch för dagen Matte med picknik grejer och käk. Vi slog oss ner på första bästa gräsplätt och intog kyckling och bacon sallad och gott vin.
Bredvid där så stod de en amerikanare som jag fick hoppa upp på huven och posa på . haha.
Efter vi käkat och bitchen hämtat grejerna så styrde vi mot ÖB och lånade toan.
Där fick jag nästa uppdrag som var ett dansbingo. NOOOOO, jag Hatar att dansa.
Jag frågade någon gubbe och fick nobben så då strejkade jag.
Så vi gick hem till Matte och Dessan igen och fikade och lekte lite lekar.
"ta den i munnen" en korv på snöre som man band runt midjan och skulle jucka upp och fånga i munnen.
"sug och svälj" som såklart var ett glas med cider som man skulle dircka genom sugrör snabbast.
"spotta" blev de också där man skulle spotta en gelegroda så långt de gick.
Jag kan ju säga att Moa vann samtliga dom grenarna. :)
Då alla brudar va piffade och klara så kom en taxi och körde oss mot stan.
De blev då middag och bowling på bowlaget och även Sandra och jätte magen kom med då också.
Jag fick bara bowla med vänster hand vilket sög, men jag lyckades ganska bra i alla fall. Tävlingsmänniskan i än vaknar ju till direkt. :P
Efter bowlingen så åkte större skaran hem och jag, Moa, Dessan och Kristina gick en liten extra tur.
Vi hamnade utanför o´larrys där jag faktsikt till slut fick ihop två danser. Jag dansade vals med en äldre herre som var väldigt trevlig.
Och sen till vår stora förvåning så dök mina kalsonglapps-grabbar upp där också så vi stod och snackade med dom. Då rev jag även av en bugg med en av dom grabbarna.
Men då klockan var närmare halv 12 och vi hade vart igång sen 9 på förmiddagen så var vi trötta faktiskt och sa tack och hej. Jag och Kristina åkte hem till mig och knoppade så fort vi fått av oss kläderna.
En otroligt rolig och trevlig dag som för mig var helt oväntad! tack allihopa som hjälpte till att göra de oförglömligt



Och i måndags kväll hade vi en "minimöhippa". Eller ja, en middag med morsorna hemma hos Joanna.
Så himlans skönt att komma hemifrån och bara koppla bort då med. Vi käkade massa goda tapas och jag hade fifflat ihop en jordgubbsmousse tårta också. Supertrevligt.

Och i tisdags så fyllde Emil år så vi firade ju bara lite diskret här hemma vår lilla familj. Men Maud och Ingemar kunde inte låta bli att handla en present och komma förbi fast vi avsagt allt. haha söta! :)

Nu sitter jag här och undrar hur Emil har de då de är hans tur idag, svensexa!
Jag hoppas att han överlever bara! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0