Familjefotografering!

Nu börjar de väl kännas lite bättre kanske.
Men min ring gick sönder efter 4 dagar och är nu på lagning, och att namnbytet tar 2 veckor till så jag känner mig inte så gift än. Men bara ringen kommer på sin plats igen och de står samma namn på ytterdörren så kan vi börja vara en riktig familj. När Myggan var här i måndags så fick vi tjuvkika lite på bröllopskorten också och de finns många fina där också. Nu vill jag så sjukt gärna hitta ett större boende så vi kan flytta. Jag vill göra om SÅ mycket då och köpa nya möbler mm.

Igår så hade vi sen länge bokat en fotograf som en av tjejerna i mammagruppen känner privat och tipsat om.
Hon kom hem till oss och vi tog lite fina bilder på Adrian och oss som familj här utanför med skogen som bakgrund. Allt gick jätte snabbt och smidigt för Adrian är ju så lätt att ha att göra med och nästan alltid glad!
Hon har lagt upp några av bilderna på sin blogg idag och bilderna blev super bra på Adrian! Är jätte nöjd verkligen.
http://sofiadaniels.blogspot.se/2012/06/att-lyckas-med-portrattfotografering.html?spref=fb


Världens finaste pojke! <3


Kommentarer
Postat av: Maggan

VILKA BILDER!!!!! Helt fantastiska.Tråkigt med din ring.KRAM till er alla!!

2012-06-14 @ 14:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0