Pass, check!

Idag har vi äntligen fixat Pass.
På hela familjen faktiskt.
Emils hade gått ut, jag har bytt namn och Adrian, ja han har ju inte haft något. :)
Mitt kort blev katastrof på riktigt, men de ska ju visas så sällan så de gör väl inte så mycket. Jag hade en man och ett barn som stod och trampade så jag ville inte ta om för tidens skull.
Adrians blev så himla söt verkligen! Världens finaste barn! :)
Och Emil blev jätte bra på sitt me.
Ja ja, Ja ä int bitter. :P
 
Innan vi gick till polisen så tog vi oss en svåäng på stan.
handlade lite prsenter till kommande födelsedagsbarn. :)
Adrian flörtade med ett gäng tjejer på H&M och en tant på bussen och en farbror vid fyrisån.
Och ännu en farbror på polishuset.
Den ungen kommer bli en charmör av stora mått om han ska fortsätta på de här viset.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0