Överrasknings fest. :)

I Fredags så var jag och Adrian iväg och hämtade upp två smörgåstårtor som Ingemar hade beställt.
Dom har sen bott i vårat kylskåp och tagit upp all plats. Dom har stått där och retats med än varje gång man öppnat och kikat in, sååå sugen!
Idag kom dom till användning.
Bästaste Svärmor jobbade sin sista dag på sitt jobb igår och har därmed gått i pension efter att hennes semester är över.
Alla barn (utom Moa och Nicke som är i Halmstad på semester) och barnbarn och respektive såklart samlades med smörgåstårtorna och vanliga tårtor, blommor och presenter och tågade fram till ytterdörren och överraskade pensionären i samlad tropp.. Vi hade ju smusslat och hållit de hemligt så hon blev allt lite överraskad när alla kom på en gång, vi är ju trots allt ganska många. :)
Så vi har ätit tårtor i olika form hela eftermiddagen med familje. :)
Familjen Lennerskans fick ju alltså träffa idag igen, och lillputt då.
Vi satt och hade brainstorm med namn och försökte få något att fastna. Gick väl sådär kanske. Jag kom fram med ett förslag som fastnade som klister för mig, men de är ju inte mitt barn så jag kan ju inte bestämma. Men han får heta de i smyg för mig själv. :)
 
Adrian satt under tiden i farbror Mattes knä och lekte med en ölburk helt nöjd i en timme. Bör jag bli orolig?:P Haha.
Nja de va ju en tom burk som lät roligt och som blänkte fint och hade fina färger så jag hoppas mest att de va därför och inte att han kommer bli en smygalkis innan ett års ålder. :P
 
Grattis till pensionen Maudan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0