Familjens nykommling.

Igår var de äntligen dags att få sniffa bebis. <3
Jag, Emil, Adrian och Johan åkte till Solna redan efter frukost.
Vi kom dit tidigt mest för att Johan, Emil och Jocke skulle träna ett monsterpass för att dom har anmält sig till en ny galen tävling till augusti.
Medans dom plågade sig själva så fick jag och Adrian hänga med Sandra, flickorna och Bebis.
Lillskrutten har fortfarande inget namn så förslag är välkommet!? :)
De kändes skumt att se en sån liten plit igen och ännu skummare att hålla i han.
De är som dom säger att man glömmer fort.
De känns på sätt och vis som att Adrian var så plutteliten igår, men samtidigt som han är stooora killen och han har vart hos oss jämt. Han fyller trots allt ett den här månaden! <3
Man kan ju inte säga att man inte blev sugen på ett litet knyte, men inte lika mycket som jag trodde att jag skulle bli.
Gutt att låna en liten att sniffa på och känna att man inte behöver hala fram en ömm tutte så fort den gnyr, då är de bara att skicka vidare istället! :) Emil däremot är sjukt sugen!
De är kul att Adrian fått en liten pojk kusin han kan leka med sen när dom blir äldre, dom kommer nog ha kul ihop!
 
Han var faktiskt riktigt intresserad av bebisen när han väl fått syn på han.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0