Done deal. :)

Ja dom var allt sega, men jag kunde ju leva med en extra dag.
Redan dagen efter mitt inlägg så kom ett brev till i brevlådan ifrån transportstyrelsen med en faktura och ett brev att lägga på posten med ett foto och ny underskrift av mig för att tillverka mitt nya körkort.
Woop woop.
Jag satte mig återigen och slog numret till ica (3e gången gillt?).
Och jo men visst, denna gång gick de utmärkt att hitta att jag numera heter Frida Albrektsson och inget annat.
Jag skulle få ett nytt kort hemskickat på posten.
När jag va klar med ica så blädrade jag igenom resten av plånboken också för att få nya kort hemskickat. Allt för att få Karlsson i graven så fort de går. :)
Så den här veckan som kommer så kommer de komma många roliga brev i brevlådan.
För övrigt en brevlåda som i helgen fått ett nytt fint klistermärke också. :)
 
Och igår fixade jag ett töntigt kort som jag får leva med i tio år och brevet är lagt på lådan. Superduper.
Hörde jag Woop woop?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0