Tjockis veckan.

Tack gode gud, jag överlevde tjockis veckan!
Nu är de bara att ta nya tag och försöka pressa ner vikten ännu mera! Har varit på en promenad med tjejerna idag, de är en bra start!

I lördags så åkte vi tidigt hemifrån för att möta Robin, Matte och Kevin hos tatueraren.
Robin skulle, trots att han fyllde 18 igår först, göra sin första tatuering.
Emil skulle ändå dit och få sin ifylld lite så vi åkte dit tidigt bara för att vara moraliskt stöd för Robin också.
De va ingen liten gaddning han började med utan snarare hela vänster skuldra så de tog ett antal timmar och han måste dessutom tillbaka för en lika lång sittning till innan den är klar.
Jag och Adrian hängde där en stund innan vi tog flykten till gränby.
Jag tog en te och gav Adrian lunch på fågelsången och så passade jag på att snegla lite åt mig själv. De blev en ny klocka från ur och penn och två tröjor på ginas rea. :) De va jag värd!
Sen åkte vi tillbaka lagom tills Robin var klar med sin första sittning och Emil skulle få sin fixad.
Matte hade gått hem för att hjälpa Dessan så vi plockade med oss pojkarna och åkte dit tidigare.
Sen kom resten av familjen till halv 3 och då blev de smörgåstårta följt av fika. Mycket trevligt!

Och igår så var de dags för de sista kalaset för Daniel. Vi var dit och fikade och lämnade en present men var inte kvar sådär jätte länge.
Adrian är ju fortfarande super förkyld den lilla stackaren.
Han snorar massor, hostan är något värre men febern är borta.
Hoppas att han blir bra den här veckan helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0