Matleverans.

Igår förmiddag så ryckte jag och Adrian ut på uppdrag.
En av hans barnvagnskompisar är sjuker och ligger inlagd på barnsjukhuset, stackars liten! :/
Så jag och Adrian var och köpte sushi till mamman och pappan och tog även med lite av citronmarängpajen och åkte upp för att utfodra.
Vi mötte upp Joanna och Alice med vän också för dom skulle stå för kvällsmaten åt sjuklingarna också.
Joanna hade även köpt en krya-på-dig-present från kompisarna till lilleskiten och jag tog med choklad,tidning och lott till föräldrarna!
Då vi var klara med matleveransen så gick jag och Adrian ner på stan och till vaksalatorg på marknad! :)
Vi (jag) gick väl mest runt och provsmakade men vi köpte med oss två små korvsnuttar och två mobilfickor!
När tårna började bli frusna så tog vi bussen hem igen!

På kvällen så kom faktiskt <Moa och Niklas hit på lite mat och mys.
Drog ihop en kycklingpaj med glutenfri deg så Moa och alla vi andra kunde äta samma.
Så hade jag kvar av Citronmarängpajen som vi käkade upp, medans Moa fick glass!
De va mysigt och Adrian älskar ju när faster kommer och gosar och busar med honom lite, glaskiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0