Ny värld.

De blev en mil med runkeepern idag också. :)
Vi sällskapade med Joanna, Anne och Maria ett varv runt stenhagen.

Idag har vi faktiskt blivit "stora" och bytt till sittdelen på vagnen. Adrian fick se en helt ny värld. :P
Kändes som en ganska stor grej faktiskt.
Men jag behöver nog någon vecka sådär att vänja mig vid hur den funkar. Känns som att de är en helt ny vagn, vilket de på sätt och vis är.

Och Estelle blev prinsessans namn. Jag tycker de är ganska fint, plus att dom vågar vara modiga nog att bryta sig loss ur ramarna. De blir Sveriges första prinsessa och drottning med de namnet.
Bra gjort at Viktoria och Daniel tycker jag!
Adrian <3 Estelle hertiginnan av Östergötland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0