Runkeeper. <3

Igår efter vi vart på mötet på öppnis så gick jag, Joanna och Frida och käkade lunch på cafét vid maxi.
Jag som försöker hålla mig ifrån onyttigheter, och kolhydrater bestämde mig för att fuska.
De blev en lasagne till lunch och så var de ju fettisdagen och då är de ju lag på en semla så de blev en sån också.
Då vi var tankade så var de dags för en lång tur runt stenhagen, efter att vi plockat hem en ny fiffig app allihopa.
Runkeeper, den håller koll på tid, hur många km, kalorier, karta vart du går, hastighet du håller ja allt.
Kanoners.
Vi gick en vända, slutade på maxi där vi lag undan lite böcker till reastarten idag och så skildes vi åt.
Jag började promenera hemmåt men bestämde mig för en till vända innan för Adrian somnade igen.
Gårdagens mätställning stannade på nästan en mil 9,4 km. :)


Idag tog jag och Joanna en ny vända med runkeepern igång.
Jag körde samma grej idag, sa hejdå till Joanna vid maxi när vi hämtade ut våra böcker, och gick sen en sväng till. De slutade på 9,3 km idag. Hurtigt!
Imorse tog jag faktiskt och vägde mig och märkte med min stora förtjusning att jag faktiskt har gått ner lite mer i vikt. Så lite som jag väger nu har jag inte vägt på 4 år eller så, herre jävlar! :O
Nu har jag bara 3 kilo kvar att bli av med till bröllopet, de är väl möjligt?!

Imorgon kör jag och runkeepern en ny sväng. <3
Målet per dag är ju att minst gå 1 ½ timme, men nu kanske man ska börja kolla på hur mycket kalorier och hur långt jag går istället. Vikten ska fortsätta neråt i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0