Teknikens under? :)

För övrigt så var vi förbi media markt nu i veckan också och bad om hjälp med min telefon.
Jag köpte den där för ett halvår sen ungefär och då medföljde ett minneskort på 2GB bara.
Så nu i sommras när vi var hemma så var vi in på media markt i kalmar och köpte ett minneskort på 16GB istället så jag skulle kunna ha lite fler roliga appar osv.
Men telefonen ville inte börja spara på de här nya minnet så jag kunde ända inte ha ett skit på den.
Jag tänkte att ja ja Adrian och jag kan väl svänga förbi och fråga i alla fall.
Jo tjena, 2 timmar senare kom vi därifrån, men då hade dom fabriksåterställt telefonen och gjort någon uppdatering så ville den  funka.
Jag själv är ju största idioten när de gäller teknik så jag hade ju aldrig kunnat lista ut de där själv i alla fall...!!
 
 
Hur som helst så nu får jag plats med mer skit.
Nu har jag till exempel skaffat på mig instagram jag också. De har ju vart en grej man sett och tänkt sig haka på den trenden men inte kunnat.
Nu har jag i alla fall instagram så vill ni följa mig där så heter jag (som alltid) fridutten. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0