Kräftskiva i ramsta.

Jag och Adrian tog en lång mysmorgon i sängen vi. :)
Och till efter lunch så gick vi på barnloppisen och fyndade lite kläder till lilleman. De blev lite dagiströjor, ett par skjortor och lite t-shirtar! :)
Sen gick vi hem och sov middag och tog de lugnt innan vi skulle bli snygga.
Emil kom hem runt 4 halv 5 något sånt.
När han också var klar så åkte vi och hämtade upp Moa och Nicke och styrde mot ramsta.
Varje år så kör vi ju en kräftskiva med familjen albrektsson, superhärligt.
Alla utom Sandra med familj var me, ingen av dom äter kräftor så dom hoppade att komma alls iår.
Och iom att Matte och dom inte kunde komma på Adrians ettårskalas så fick han till och med en liten present nu istället. En fin hatt för att hålla pappas stil, en fin tjopcktröja som blir bra att ha på dagis och en bärgaren från cars leksak. Tack!! :)
Adrian satt med under kräftätningen och tuggade i sig lite rosenbröd men sen fick han gå och lägga sig.
De va som tur var inga problem och han sov trots oväsen.
Vi knaprade oss igenom lite chips och godis och en underbar cheescake med körsbärssylt uppepå. Mmmmm!!
Men vid klockan elva efter ett enormt skrattanfall av samtliga så vaknade Adrian till och vi passade på att åka hemmåt.
Han fick ny blöja och en flaska välling så somnade han om igen och Emil och jag kunde också gå i säng.
 
 
 
 
            
(Bilderna har jag knyckt från Moa, för jag glömde som vanligt kameran hemma. :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0