Kalas nummer 2.

I lördags var de dags för ettårskalas nummer två för lillskit. :)
Vi var ju hemma på öland då han fyllde så hela Emils familj var ju kvar till att fira honom.
I och med att vi bor i en sån plutteliten lägenhet, och Emils familj är så rackarns stor så hyrde vi in oss hemma hos Emils föräldrar för att hålla kalaset där.
 
Jag har ägnat hela veckan åt att baka en kaksort var dag ungefär, och bullar.
De här med att baka kakor är inte riktigt min grej, och jag fick göra om en del av dom en gång till.
Men till mitt lilla försvar så har vi en gammal ugn som verkar balla ur när som helst. Värmen går upp och ner så de är ju en chansning man tar när man ställer in kakbak där i. :P
 
Hur som helst, farbröder, fastrar,kusiner och farföräldrar fick fira lilleman.
Han fick fina paketer som han önskat sig. En popupplåda, klosslåda och dagiskläder bland annat.
Vi åt dom hårda kakorna, torra bullarna och den fuskgjorda tårtan med köpta tårtbottnar och hade de bra på altanen.
Adrian åt bulle och tårta han också, de får man ju som sagt när man fyller år. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0