Hollywoodfru???

Jag är ju en av dom som absolut inte kan låta bli att kolla på svenska hollywoodfruar oavsett hur mycket man suckar och himmlar med ögonen åt idiotin när man kollar på de.
Men alltså herre gud.
De är helt sjukt ofattbart att dom ens kan kalla Gunilla Persson för en hollywoodfru.
Jag menar hon är för de första ingen fru, hon lever ensam med dottern och har ingen egen förmögenhet heller. Hon hyr ett snuskigt litet skyffe som hon tror och tycker är nåt jävla palats.
Hon är FULLKOMLIGT dum i huvudet och visar ingen respekt mot någon annan än sig själv, inte ens dottern.
Och den stackars dottern som hon pressar så jävla hårt, jag tycker verkligen SÅ synd om henne. Alltså vad jobbar hon ens med? Eller försöker hon bara mjölka pengar ur den stackars dottern och henner "talang"?
Jag vet inte när hon tappade hjärnan men jag blir bara så jävla less så fort jag ser den jävla skräcködlan alltså!!!
Igår bråkade hon ju med Isabel Adrian om förra säsongen och hon kunde ju inte ens föra en vanlig disskusion.
Jag diggar Isabel och håller helt med henne. Ofta man tar med sig en katt när man är bjuden på kalas utan att fråga? Alltså på riktigt de gör man ju inte!!!
De stod i aftonbladet idag med om bråket.
 

För Nöjesbladet berättar Gunilla Persson att hon känner att Maria Montazami och Isabel Adrian gaddat ihop sig för att vara elaka mot henne.

– Isabel är fixerad av mig. Hon kommer mer i blickfånget när hon går på mig. Jag tror att det är ett strategiskt sätt för att få publicitet. Hon kan inte ta att jag är mer populär än vad hon är och hon försöker rida på min framgångsvåg, säger hon.

– Jag sitter i min kammare och skrattar åt dem. För jag tycker det är roligt att se hur elaka människor kan vara. Isabel Adrian är rädd för att bli utskuffad från serien eftersom det är jag som driver showen, säger hon.

Utdrag från den här artikel: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article15322111.ab
 
Alltså hon måste ju skämta? Isabel bryr sig knappast om hur och vem som är populärast.
Som Maria sa: de är ingen tävling om vem som är populärast utan vi är alla egna starka individer.
Ja antik skräcködla de är va Gunilla är, hur hon pratar och tycker om saker och ting har ju passerat utgångsdatumet för länge sen.
Om någon ska ur serien så är de väl hon?! Hellre Anna Anka säger jag bara, och då är jag inget superfan av henne heller. :/
 
 Maria och Isabel for the win. :P
Ja jag säger då de, jag va tvungen att skriva lite om de. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0