Gästspel.

Igår var de dags för ännu ett möte på öppna förskolan. Den här gången gick vi igenom samspel mellan barn och föräldrar. De kändes väldigt matnyttigt och bra att gå igenom faktiskt. Mycket som man kunde tänka på där för att gynna utvecklingen.
Och så var de såklart trevligt att träffa mammorna igen och prata av sig lite och fika.
När vi var klara där så gick jag och Anne en liten minipromenad, och sen vidare till bellis garden.
Hon skulle åka och gratta en väninna som fyllde år på eftermiddagen så hon ville ha min expertis att välja lite blommor. Så jag promenerade in där bakom disken och rev efter de jag behövde och fixade ihop en bukett åt henne. De gäller att ta sig friheter. Dom glodde ju på mig som om jag va idiot och så frågade dom om jag  ville ha hjälp med lite höjda ögonbryn. Då fick jag presentera mig vem jag var och då gick de ju bra! :)
Känns skummt att göra buketter nu när de har gått ett tag, men man får hoppas man inte tappar kunskapen nu när man är hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0