Okej, fine!

De har dykt in 3 kommentarer, de tackar vi för och vilket betyder vidare bloggande ett tag till.
Men ni får ju mer än gärna lämna en kommentar lite oftare så jag vet att de faktiskt finns läsare och att de inte bara är jag som ravlar för mig själv.




Då gör vi en lätt genomgång av helgen.
I lördags så var de dags att fira svärfar då han fyllde 65 år i onsdags den sjunde.
Jag var ju där redan i onsdags med Adrian och firade lite då också. Då var två av hans syskon där och firade, och även Johan och Carina.
I lördags var resten av familjen där, Matte, Sandra, Moa, och Emil, med alla barn och respektive. Och Mauds syster Inger var också där.
Adrian visade sig från sin allra bästa sida hela dagen och lotsades runt bland alla glad människor. :)
Båda fastrarna var nog extra glada att se honnom och få klämma lite på honnom!
De va en härlig dag med god smörgåstårta och tårta, och att få äta de helt utan att ha en bebis på armen. De är de som är fördelen när de finns andra som absolut vill ha en bebis på armen, till och med när dom äter, i närheten.
Vi var där tills vi var sist kvar, och då gled de ner lite potatissallad och rostbiff till kvällsmat också, toppen!
Sen åkte vi raka spåret hem och avslutade dagen med dinosarier.


I söndags så kände jag och Emil oss pigga och allerta och satte av med Adrian i vagen mot stan.
Vi gick och strosade lite och handlade lite på H&M till både Adrian och Emil. Sen vände vi vagnen hemmåt och gick hela vägen hem också. Verkligen duktiga!


Och igår va  jag och Anne ute på en timmes promenad igen. Skönt att komma igång med riktiga långpromenader nu så man kanske slipper bli ett fetto!

Kommentarer
Postat av: Robin

Frida du har ju rekord i smörgåstårta ätning haha ;)

2011-09-13 @ 23:01:22
Postat av: fqhskuueqh

Ezahaqic ac, dapufalaja uxawi ogujazoyu ezob orasavojus arare xub lap fil!!!

2012-10-16 @ 08:59:09
URL: http://www.egaxupecuz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0