Helgen tog slut.

Jag och lillfis har överlevt helgen utan pappa Emil. :)
Vi var ute i Ramsta hos farmor och farfar hela lördagen, från typ 11 på förmiddagen till halv 10 på kvällen.
Vi käkade lunch, jag och Ingemar klippte gräsmattan medans Farmor Maud myste med Adrian.
Sen på kvällen myste vi bara framför tv:n, efter att ha ätit massor med goda kräftor. :)
Skönt att kunna vara där ute och ha lite sällskap, eller ja vi sällskapar nog varandra.
Dom har nog fortfarande inte vant sig vid att bo själva, de är ju första gången på 43 år.
Moa och Niklas flyttade ju i Juni, de va sista barnet som flyttade hemifrån.
Så blir de när de är 20 år mellan äldsta och yngsta barnet, och de eftersträvar jag absolut inte att uppnå jag också. Är nog bättre att ta småbarnsåren ganska samlat. :)


Igår fick vi ta oss en tur till Bålsta och hämta upp Pappa Emil, och de gick ju bra.
Han kom hem tidigt så vi hann med en massa mys, hyra film och äta god mat. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0