Dopinbjudan!

Jag kunde inte låta bli att beställa fina inbjudningskort till Adrians dop! :)
Beställde hem ett gäng från http://www.vistaprint.se. Dom hade massor med fina mallar och layoter att välja på, och de va inte så farligt dyrt heller. Kul helt enkelt.
Jag fick hem dom i fredags så jag kunde pyssla iväg dom till utvalda adresser nu i helgen. Dom borde ha anlänt till dom flesta idag. :)




Ja så dopet är ju nu bokat till 8 oktober. Spännande.
Vi väntar på att prästen ska höra av sig så vi kan planera allt kring den biten.
Så har vi bokat bygdegården ett par timmar så vi kan få plats allihopa, vi har ju inte sååå stor lägenhet!
Mamma har satts på uppdraget att fixa en ny innerklänning i blått till min gamla dopklänning som mamma virkade till mig när jag döptes! :)
Ja vi ska nog få ihop de hela tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0