Försäkringskassan.

Nu var de visst nästan en hel vecka sen sist igen, tiden går så jäkla fort!

I torsdags var de den vanliga turen med Anne och Samuel innan vi gick på öppnis och hade sångstund!
Adrian höll sig glad och lugn och tyckte de va roligt som vanligt, stora killen.

I fredags så hade jag bokat in ett möte på försäkringskassan för att få mer klarhet i föräldrapenningen och alla dessa dagar som man inte har koll på! Jag blev sjukt mycket klokare av de, så himla skönt.
Jag försökte ju att boka in ett sånt möte i sommras innan Adrian kom, men då var de ju helt omöjligt med semestrar och hit och dit.
Visst de har tagit ett tag men nu tog jag äntligen tag i de igen, så nu har vi en plan äntligen.

När jag och lilleman var klara där så hämtade vi upp pappa Emil från skolan och körde sen ut till ramsta för att hänga lite.
Jag fick mig lite god lunch, kålpudding, potatis och sås. :)
Vi va väl där ute till 5 snåret sådär innan vi åkte hem och hade fredagsmys hela familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0