Tors-fre.

I torsdags så var de ju promenad-lunch-öppnaförskolan dags igen.
Jag och Anne tog oss en promenad på förmiddagen där och så mötte vi upp Frida med sin lilla Alice vid pizzerian och åt lite lunch ihop innan vi gick mot öppna förskolan.
De var andra gången som Adrian fick vara med på sångstunden och han tyckte att de va precis lika roligt den här gången. De är så härligt att se alla små bebisar som blir så glada av så lite.
Och de är såklart extra härligt när ens egen bebis är en av dom! :)

När vi kom hem efter dagens mysigheter så fick jag sätta igång med städandet här hemma.
Emil tog med sig Adrian till maxi och handlade de vi missat medans.
De blev plockat,dammat,dammsuget och svabbat.

Under fredagen så bakade jag en sista nöd-paj, vi bakade en efterrätts kaka till kvällen och jag planterade på balkongen.
Och i och med att regnet vräkte ner så åkte jag och Adrian och hämtade pappa vid skolan.

På eftermiddagen så åkte vi ut till ramsta och ställde upp borden och dukade i bygdegården. :)
De blev superbra verkligen!

Och så äntligen på kvällningen så kom mormor, moster Elin, morbror Mattias och Sven hit.
Mamma hade med sig köttfärsbiffar som hon gjort, så jag hade skalat potatis och förberätt lite.
Så vi hjälptes åt att samanställa maten. Elin fick passa på att mysa och gosa med Adrian så mycket de bara gick. Hon fick bada honnom, byta blöja,ta på pyjamas och mata med flaska. :)
Mamma och sven fick sova i "skrubben", och Elin och Mattias fick sova nere i föreningslokalen som jag hade hyrt.
Alla gick och lag sig med spänd förväntan på morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0