Mini muff prutten Albrektsson....eller?



Adrians fullständiga namn glömde jag ju skriva om ju.

Han ska alltså heta Adrian Karl Mille Albrektsson.

Adrian- Efter min farfars far, och bara för att vi tycker de är fint.
Karl- Dels efter sin farfar som heter Karl i mellannamn, och dels för att han får Emils efternamn så karlsson försvinner. Dessutom så hette min farmors far de också. Många flugor på en smäll!
Mille- Iställt för att ta Emils namn rakt av så tog vi hans smeknamn. Alla kallade honnom Mille när han var liten, och vissa fortfarande så vi tyckte att de va lite roligt och gulligt!

Rolig detalj är att Adrian-dagen är den 4 mars på faster/fadder Moas födelsedag!
Karl har namnsdag 28 januari och Mille har inoficiellt namnsdag 1 februari. Så vet ni när han kräver sina grattis. :)


Hur som helst, han är döpt med dessa namn i kyrkan i lördags, och igår postade jag brevet till skatteverket så de ska väl vara framme nu. Ingen återvändo! :)

Kommentarer
Postat av: Emil

Min och din älskade son!!

Världens finaste:)

2011-10-12 @ 20:24:35
Postat av: maggan

ni har jobbat på väldigt bra o varit "kluriga" med namnen. Pussa på Adrian från mig

2011-10-12 @ 20:50:04
Postat av: Angelica

Ja jag vet.. men det känns lixom lite fånigt att stå här framför tv och hålla på.. Jag tjatar på Alle att vi ska köpa en crosstrainer.. det vill jag ha! haha :D

2011-10-13 @ 20:56:52
URL: http://sweetangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0