Helgen.

I helgen har man sett mycket av grabbarna också.
Pelle, Anders och Johan va här och hängde i fredags. Adrian fick lov att hänga lite han också så mamma kunde kika på idol. :P Men jag och Adrian däckade innan dom hade gått. :P


Och i lördags så hakade Pelle och Anders på lilla familjen till kista.
De va första gången för Adrian där utanför magen. Vi va ju där dagen innan han valde att komma till världen, jag hade ju till och med lite värkar medans vi va där. :) Jag kommer ihåg att jag satt i frisörstolen och klippte mig och kände en ganska stark värk och tänkte att nu jäklar kommer de snart en bebis.
Hur som hellst så passade jag på att klippa mig när jag va där den här gången också.
Adrian fick lov att hänga med grabbsen så jag kunde kika lite affärer för mig själv också! :)
Maten var som vanligt top notch! :)

Innan vi drog till kista så va jag och Anne på barnloppisen och fyndade lite.
Jag försöker köpa på mig så mycket bra grejer jag kan när de är dom där loppisarna. En gång i månaden håller dom loppis med barntema och de är ruskit populärt!
Jag och Anne kom dit och blev nästan lite chockade av att se kön in, hua.
Men de gick bra i alla fall!


och igår så va vi i ramsta på dan och bytte däck på sista bilen.
Så fick vi älgfilé med potatis och sås till lunch, så sjukt gott!
Lite toscakaka slank ner också utan att behöva smörjas!! :)
Och på kvällen kom Anders förbi på lite middag innan han skulle hem till småland igen.
Jag svängde ihop fläskytterfilé med salami och mozarella i ciligrädde med potatishalvor med timjan till. GOTT! :)
En lyxig söndag matmässigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0