Lunchdejt på stenhagsvägen.

I går morse fick jag lov att studsa upp ur sängen redan halv 8 då klockan ringde.
Jag fixade mig iordning och fick formligen slita upp en trött Adrian ur sängen och tvinga han på tutten.
Maud och Ingemar skulle lämna in sin bil och behövde bli hämtade och hemskjutsade så de är klart man ställer upp. Jag är ju iof den ända som är hemma och ledig klockan 8 en måndagsmorgon. :)

När jag kom hem igen så började jag med min paradgren pajbakning. :)
Jag hade bjudit in mina mammor, (låter som han i telefonreklamen), jag menar rallymorsorna.
Vi är ju fyra tanter med barnvagnen i högsta hugg som brukar gå promenader ihop med våra bebisar och träffas på öppnis och så.
Vi hade ju en knyt middag för ett par veckor sen, men efter de har två varit på resande fot så nu när alla var på plats så gjorde vi en liten get together.
Mamma Joanna med Alice, Mamma Anne med Samuel och Mamma Maria med ännu en Alice.
De är ju tur att vi inte gjort oss av med våra dubletter än, för vi har ju två babysitter och två babygym.
De gjorde ju susen när de helt plötsligt va 4 bebisar här hemma! :)
Dom trillade in strax efter elva allihopa, och pajerna var redan klara så de blev kanon.
Adrian höll sig sovande större delen av förmiddagen så jag hann med allt superbra faktiskt.
Och han sov ännu en omgång medans vi åt, de gjorde även en av Alicarna.
Vi käkade paj, åt lite nybakade bullar som Maria hade med sig och sen gjorde vi oss klara och gick en lång promenad på de. Härliga tider!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0