Framtidsplan.

Både igår och idag har vi varit hurtiga med promenaderna.
Igår tog jag och Joanna en tur på en dryg timme.
Och idag så va Anne, Maria och jag på en 2 timmarstur nästan.
Jag har inte vågat stå på vågen på länge för att kolla hur vikten ligger, men de känns alltid lite bättre när man vart ut lite.
Men de här med att hålla sig ifrån snask i alla former är ju betydligt svårare. Hua.
De får nog bli någon form av nyårslöftes grej på de där tror jag.
Ryggen känns ju inte heller toppen.
Adrian väger redan över 8 pannor och han är bara 4 månader. Lättare blir han ju inte!
Ja ja, jag får väl leta inspiration till träning mm tills årsskiftet då.
Har redan en liten ångest för badkläderna man måste åla sig i imorgon till babysimmet. Ajdå!
Förstå ångesten över fladdermagen till nästa sommar då. Argh.
Gud ge mig styrka, eller helst en ny kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0