Grillning.

I lördags kväll stod här en liten tillställning med lite grillning, spel och annat trevlig för att fira Emil.
Vi bjöd hit lite människor som fick ta med eget val av kött då vi stod för enbart grillen och sallad till maten.
Pablo, Pelle, Johan, Niklas, Moa och Robin var hitbjudna i min vetskap. Men lagom när maten stod på bordet så dök även Kristina upp här lite spontant av Emils inbjudan. :) Superduper kul verkligen!
Så vi käkade,pratade och hade de mysigt. Och jag hade ju självklart slagit ihop en tårta att bjuda på också, inget "kalas" utan tårta. :)
Sen hade Moa tagit med sig ett spel "med andra ord" som vi alla hade bra kul åt. Man ska i lag om två försöka få fram ord man får på en marker utan att säga ordet. Exempelvis: Kruka- En fint formad lerbit som krukväxten bor i eller Bondgård- Där hästar,kossor och får brukar bo.
Jävligt roligt faktiskt. Jag var med sopan Emil första omgången och vann, sen va jag med bästaste Pablo andra gången och kom sist. :P
En otroligt trevlig afton med goda vänner, tack för de.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Det ser ut som att jag är en smula borta på den där sista bilden. Verkar som att jag har lite svårt att förstå vilket ord han försöker få fram.

2011-05-31 @ 20:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0