Pyttelitens sovplats.

Igår efter jobbet så plockade jag upp Emil hemma så vi direkt kunde fara på utflykt.
Med en påse mcDonalds mat så styrde vi mot Bålsta för att titta på en säng till pytteliten.
Jag har inte hittat någon med bra prisklass och som inte är skit ful eller tråkig någonstans, så nu har vi kikat lite på blocket då och då.
Igår dök de upp en jätte söt liten säng som jag föll för.
Emil ringde och ordnade så vi kunde åka dit på kvällen, perfekt.
Den är vit, fin och bra funktionell, den har tussar på fötterna med fjädring så man kan gunga på sängen och man kan reglera den i 3 olika lägen. Den är lite skavd här och var, men de ska jag fixa med lite färg så blir den tipp-topp. :) De blir bra för Pytteliten de där.


Här har ni den, söt va?!
Och vi fick preciiiis plats med den där vi tänkt oss.
En armlängds avstånd från där jag sover, så man kan räcka ut armen och vagga sängen. :P PERFEKT! :)
Ska bara köpa spjälskydds grej och sängkläder mm. :) Blir nog toppen.

Kommentarer
Postat av: emil

Kärlek:)

2011-06-01 @ 00:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0