Maj? Ingamaj!

Vadå är de maj? När hände de?
Och med tanke på att de är typ två grader och att de har snöat i delar av landet så är de inte lustigt att man tvivlar!
Jag blev ju sjuk när vi var hemma i påsk och de va ju en självklarhet att Emil också skulle bli dålig till slut.
Så han har vart krasslig hela förra veckan, och nu.
Jag å andra hand har äntligen blivit av med min förkylning, men magen har krånglat istället. :S
Har haft lutiga kramper och haft ont hela helgen, mindre kul!!
Så när sista april dök upp och hela stan förvandlades till en stor kokande gryta med fulla och glada människor, ja då låg vi hemma och ömkade oss i sängen.
Eller ja, jag jobbade först i härjet som var uppe på vårt berg.
När jag kom hem så sov vi middag, åt kvällsmat, tittade på hockeyn och somnade innan klockan slagit tio. Hej pensionärer! :P De va ju dock synd att vi var dåliga båda två. Vi var bjudna till två olika ställen för grillning och häng. Men men.
Jag välkommnar maj, den tredje månaden innan bebismånaden juli. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0