Emils födelsedag.

Vad är de för en dag, för de är ingen vanlig dag, för de är Emils födelsedag Hurra hurra hurra. :) Eller ja i söndags så var de Emils 24-årsdag.
Jag gick upp kl 8 och ordnade frukost på sängen för födelsedagsbarnet. En yrvaken Emil med paket och frukostbrickan bredvid sig hade svårt att styra sig själv och började med att sätta eld på skägget av ljuset som satt i glassen. :) Haha. När eldsvådan var släkt och skadekontroll var gjord framför spegeln så kunde han öppna lite paketer. Han fick av mig en tröja, ett par nya korta träningstaights, en ny parfym och strumpor. :)
Vi avnjöt lite frukost och lite glass och drog oss i sängen ett tag och i solen på balkongen ett tag innan vi satte igång dagen på riktigt.
Kristina hade sovit hos Johan över natten för att lämna lite utrymme för just frukostbricka osv, så hon anslöt efter frukostbestyr osv.
Emil, Jag och Kristina beslöt oss för att vi inte kunde vara inne i de fina vädret så vi begav oss iväg och spelade en omgång minigolf med en självklar glasspaus i halvtid. Födelsedagsbarnet vann överlägset förståss, vilket var säkrast för humöret med. :P
Till kl 3 var ju dock Emil tvungen att åka och jobba, så jag och Kristina fick roa oss själva.

Vi tog en promenad och pratade om allt möjligt, och tog en liten sen lunch på mcdonalds och ordnade en till tårta för senare på kvällen då nästa omgång gäster skulle komma.
Så kristina for hemmåt mot kvällningen och jag gjorde mat tills Emil kom hem från jobbet.
Vi hann precis äta och duka fram fikat innan Emils pappa och mamma kom och även Moa och Niklas. :)
Tårta, kakor och kaffe fick de bli.

Och så var snuttens födelsedag till ända, och 24 år har han hunnit bli. Grattis min älskling. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0