Ner istället för upp.

Veckorna går fort, helt klart.
Idag var de dags för veckans invägning, 21 fulla veckor har gått nu så imorgon går vi in i v. 22 :)
Men de är fortfarande lika märkligt att jag inte går upp i vikt.
Förra veckan vägde jag exakt lika mycket som jag vägde på sjukhuset när jag hade blitt sjuk, de mesta jag vägt hittills. Så den här veckan förväntade jag mig en ny siffra som jag aldrig har sett, en fet siffra.
Men istället så hade jag gått ner ett halvt kilo sen förra veckan. :S
De kändes ju märkligt som tusan för jag har käkat som vanligt och mått bra.
Men tydligen så tjockar bebisen på sig av fett direkt från min röv, de byter liksom bara plats eller nåt. :P
Helt okej för min del.


Så idag har jag tryckt i mig fett av olika slag, McDonalds till lunch när jag var och handlade, fisk dränkt i grädde med potatis till kvällsmat, och en stor skål med chokladpudding med massor med grädde till efterrätt. :)
De var jag värd tyckte jag, dessutom så har Emil åkt till Tranås med grabbarna för att hälsa på Anders över helgen så jag behövde tröstäta. :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaa gör det finns massa gulligt till bra pris :D



2011-03-18 @ 22:21:25
URL: http://sweetangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0