Mysig vårdag.

Idag har de varit ett alldeles uuuunderbart vårväder ute. :)
Jag och Elvira bestämde oss för en fika på stan.
När jag som bäst står där och väntar på Elvira, så ringer Pablo, vi snackar lite och sen helt plötsligt så ser jag honnom komma gåendes helt ovetande om min närvaro.
Han hade låst sig ute och jag och Emil har en extranyckel till honnom.
Men då vi skulle fika så fick han haka på oss för fika och mys innan vi kunde åka hem.
Så jag, Elvira och Pablo gick till café Linné och tog en fika först, sen begav vi oss på uppdrarg: Hitta solglasögon till Pablo. När uppdraget var slutfört så tog vi en promenad i solen, och råkade snubbla in i domkyrkan lite för att helga vilodagen. :)
Efter en stund i solen nere vid ån så begav vi oss hemmåt.
En otroligt mysig dag blev de i alla fall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0