Min prins! <3

Igår när jag kom hem från jobbet så stod ytterdörren på glänt.
När jag klev in i hallen så står där tända ljus, och hela lägenheten är smyckad med tända ljus.
En härligt välkommnande varm känsla och med mys-musik spelandes.
Där satt Emil finklädd i köket med förrätt framdukat i form av toast skagen. :) Massa myyys.
Efter toast skagen så blev de smördegsinbakad fläskfilee med champinjoner och hasselbacks potatis, och efter de så fick jag en prinsesstårtsbit. :)
Bättre kunde de ju inte bli, förns han tog fram presenter också. :O
Bebisen fick två mössor, en med i love mum och en med i love dad på, och ett 3-pack strumpor.
Och jag fick en bok om choklad. Sötaste finaste underbaraste älsklingen!!
Vad hade jag gjort för att förtjäna detta då?
Jo de va firande av 20 fulla graviditets veckor, och halvvägs igenom graviditeten. :)
Älskar dig jätte jätte mycket min finaste!! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0