Helgen.

I helgen hade vi besök av Denise och Fredrik, trevlans de.
Första gången dom var upp och kikade hur jag och Emil bor.
Dom satt här i min soffa när jag kom hem från jobbet på fredagskvällen.
Så jag satte igång med lite kvällsmat i form av tacco. (snabbt och enkelt när man jobbet).
Vi åt, pratade och umgicks sen satte vi oss i soffan med en film.
Efter en mysig helgfrukost så åkte vi in till stan och strosade runt handlade lite.
Sen satte vi av hemmåt igen. Grabbarna tog sig ett träningspass och Denise och jag spelade lite Uno innan vi damer satte i gång med mat. Potatisgratäng och fläskfilee lag sig tillrätta i magarna innan vi gav oss iväg på Bio.
Jag blev possitivt överraskad av "I am nomber four" faktiskt, trotts att jag bara sett trailern och inte hade en susning om vad den handlade om.
Vi unnade oss god frukost även på söndag morgon, och en ikea-tur hann vi med innan gästerna for mot småland igen.


Jag for senare in till jobbet på eftermiddagen och mötte flickorna. Sen for vi till grossisten på lite inspiration och mat, härligt. Blev dock en snabbis så jag va hemma ganska snart igen.

När Emil kom från jobbet så for vi raka spåret hem till Ramsta och hälsade på lite. Blir inte så ofta vi kommer ut nu när de är så mycket på gång hela tiden.  Men vi spenderade kvällen i soffan framför tv:n med svärisarna och moa och Niklas. Tog en promenad med hunden också, lilla söta Xina. :)
Härlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0