Bitterf*ttan.

Ja nu sen jag blev halvtidssjukskriven för foglossningarna så har jag mått något bättre.
Jag är ju fortfarande hur trött som hellst, och sover gärna en snutt när jag kommer hem.
Ryggen och fogarna gör ju förståss lika ont som tidigare, men jag slipper ju stå på jobbet och plågas en hel jäkla dag i alla fall. Toppen.
Nu känner man ändå att vi kan snabbspola resten av graviditeten.
Alla har ju vart strålande glada för den här högsommarvärmen vi hade, Utom Jag!! Man har känt sig svullen, svettig som tuuuusan och allmänt grinig på att inte kunna sova i den jävla fuktiga värmen! Nu när regn och svalare klimat dök upp för ett par dagar sen så juuublade jag, skönt.
Jag ska döda ALLA spindlar jag ser och hoppas att regnet håller i sig! Har vi inte tröttnat på fina sommrar med 30 graders värme, vi har ju haft ett par på rad!!?? :P


Klart de är mysigt att känna bebisen sparka och mola runt där inne, men de är INTE kul att lillefjant sparkar fotboll med blåsan, de gör sjuuukt ont!
Och de är inte heller så behagligt när den ligger och slår en i mellangärdet och på revbenen så man har svårt att andas. Din lilla skit, var snäll mot mamma nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0