För kärlekens skull.

Jag erkänner, jag har inte varit jätte inspirerad av att skriva här faktiskt. :) Men nu lovade jag Robin (min ända trogna läsare) att jag skulle ta tag i de hela. :)



För ett par helger sen så firade jag och Emil 4 år tillsammans och ett år som förlovade! Den 6 februari är våran dag! Vi gjorde oss vackra och gick ut och käkade kvällen före.
Vi hade bokat bord på Tzatsiki, så en saganaki till förrätt var ju givet. Sen kämpade jag verkligen för att få i mig hela varmrätten som var fläskfilerullader med fetaostkräm med klyftpotatis och rödvinsås. :) Men bebisen sitter alltid ivägen och gör att jag inte kan äta så mycket så vi fick hoppa över efterrätten så jag kunde åka hem och däcka. :) Sen på söndagen på vår dag så var vi och åkte skridskor med Moa och Niklas i solen och hade de mysigt. Så nu har de gått 4 underbara år och vi ska bli föräldrar, de är ballt! :) Älskar dig Emil! <3

kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag läser också :P

2011-02-22 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0