Lördag/söndag

I helgen så hade vi två mysiga dagar på rad.
I lördags så fixade jag och Emil dom sista julklapparna.
Vi tog en snabb repa här i stan på gränby och babyproffsen innan vi drog vidare till kistagallerian som vi alltid gör!
Vi handlade de sista, käkade god mat och Emil passade på att klippa sig.
En mysig dag med familjen blev de.
Men hela kvällen så lekte vi dökött i soffan.


Och i söndags så bjöd vi hit Moa och Niklas till eftermiddag/kvällen.
Jag och Moa pep dock iväg på en spa-kväll som en av tjejerna jag träffar på öppnis bjudit in till med spa produkter från forever som använder sig av aloe. Dom hade dukat upp alla grejer på en förskola som ligger tvärs över gatan från oss, Frida jobbar där annars. Ja alltså hon heter också Frida, mamman från öppbis!
Vi fick i alla fall prova produkter, bada fotbad, dricka aloe, och vi fick lite massage av en duktig massör som var där! Lite glögg och äppelkaka slank ner också!
De va riktigt härligt att vara där och njuta lite utan barn. Både jag och Moa köpte med oss lite grejers hem, både till oss själva och som julklappar!
Medans vi va där så fick Adrian hänga här med Nicke och Emil.
Jag och Moa hade fräckheten att tycka att de skulle vara dukat med mat när vi kom tillbaka hem igen. Spa grejet var mellan 16-18.30 så de va ju middagstid när vi var tillbaka.
Grabbarna hade vart super duktiga och fixat fläskfilé med mozarella och salami i chiligrädde och med potatishalvor och sallad. Dom hade till och med dukat fint och tänt ljus i hela lägenheten, duktiga grabbar! :)
Adrian var dock lite olycklig och hungrig när vi kom hem så de fick vi råda bot på!
Jag hade för säkerhetens skull safeat med att göra efterrätt så vi skulle få nåt i magen om inte grabbarna lyckats med maten. Men maten va ju suverän verkligen, men de blev cheescake med hallånsås och grädde sen efter de!
Trevlig dag och kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0