Dagarna går.

Ja dagarna går snabbt vill jag säga.
Dom sista två veckorna har försvunnit som i ett plopp och lilleman växer så de knakar!
Dagarna går åt till att försöka få in lite rutiner och lära sig hur lilleman vill ha de och vad som funkar.
Han är ett litet matvrak med stora mått och vill snutta tutte hela tiden i stort sett, vilket resulterar i att han går upp snabbt i vikt.
Vi var till BVC igår och vägde han på nytt och han väger redan 4010g mot dom 3730g han vägde då han föddes.
När vi var på återbesök på BB efter fyra dagar så vägde han 3640g, fyra dagar senare ändå så vägde han 3780g och nu igår då 4010g. :) Han har även växt en centimeter på längden till 52cm.


Vi har haft massor med besök under tiden sen han kom så de har varit fullt upp på så sätt med.
Men de är klart att alla vill få sig en titt på våran lilla underbaring! <3
Emils syskon, föräldrar, mina föräldrar och kompisar har vart här och lilleman får massor med fina presenter av alla, vilket vi tackar för!

Jag ska försöka med att börja blogga lite mer nu när man börjar komma in i vardagen lite mer, men nu vet ni att vi fortfarande lever! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica - mamma till Olivia

Hej=) Rocktröjorna hittade vi på åhlens och "mina första år" boken köpte jag på bokus.se :D finns mkt tuffa kläder till pojkar på åhlens nu så kolla där till lillplutten =)

2011-08-23 @ 19:55:14
URL: http://sweetangie.blogg.se/
Postat av: papis

ja de går snabbt :)

2011-08-23 @ 20:42:05
URL: http://www.papis.se
Postat av: Angelica

jaa det är så hemskt! så ligger man där med knorrande mage.. uscha

2011-08-25 @ 17:10:44
URL: http://sweetangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0