Social, jag?

Händelserika helger är riktigt utmattande.
Jobbade i lördags, den direkt när jag slutade så kom Emil och hämtade mig så for vi till Solna på inflyttnings/3-års/33-års kalas. Hela tjocka släkta va där när vi kom och hade vart där en bra stund. Emil äter ju inte smörgåstårta, så jag fick sitta där och moffa i mig helt själv, men guuud så gott de va. :)
Några hemgjorda beskvier och lite chips gled ner också.
Kul att se hur dom har fått de i nya lägenheten nu med alla möbler på plats.

När vi kom hem därifrån igen så ringde Johan jarl, så vi for till honnom direkt och hämtade upp honnom, sen for vi till stan och spelade några partier biljard.
Emil är för bra för sitt eget bästa. :) Haha

Och igår så hade vi sovmorgon först sen tog vi tag i städningen här hemma, skönt.
Sen gick vi på loppis och fyndade lite grejjer. Två filmer för tjugo kronor styck, ett ostfat med handtag i glas för fyrtio kronor, och fyra glas koppar med sugrörs-skedar till för tio kronor styck. :)
Och så stod Johan och hans pappa med ett bord där, så Emil häckade där och hjälpte till att buda bort lite skräp.

Sen for vi till stan och Emil begav sig till simhallen och simmade lite medans jag mötte Elvira.
Vi gick till en nyöppnad resturang som är pizzeria/salladsbar osv.
Käkade lite foccaia. :) Härligt att få snacka lite strunt ett tag och sällskapa lite med min extra-lillasyster. :)


Kommentarer
Postat av: Lina

mysigt att ha fullt upp!

2010-10-19 @ 12:02:17
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: elvira

haha absolut, de va super mysigt!

2010-10-19 @ 13:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0