Hemmafru.

Igår kom äntligen Emil hem igen. <3
De känns så hemskt när han är borta ifrån mig ett par dagar.
Jag tänkte att nu när han vart borta med grabbarna ett tag så ska han verkligen bli välkomnad hem igen så han märker att hemma är bäst och borta bara bra. :)
Jag köpte hem massageolja, massa ljus, ingridienser till en fin-middag efter nytt recept och förberedde mig i flera dagar.
Jag kom hem från jobbet igår, satte på mig klänning och lite smink (och sexiga underkläder så klart;) ), ställde ut ljusen och dukade och förberedde sängkammaren. ;)
Emil hade sagt att han skulle vara hemma till ca kl 8 så jag låg tipp topp i tid.
Så började jag förbereda maten- Mozarella och salamifylld fläskfilee med chiligrädde och hasselbackspotatis.
Tände ljusen och stod som bäst och fixade maten när vips Emil står i hallen TVÅ TIMMAR för tidigt mot vad han sagt.
Aww crap, där försvann överraskningsmomentet på än gång. :S Uuu jag som skulle göra mig till och vara fin hemmafru när han kom hem och ha allt klart och fint.
Han ville överraska mig med att komma hem tidigare så han ringde inte. Jahopp.
Men han blev glad ändå, även om maten inte var ens i närheten av att vara klar.
Men maten blev suveränt god i alla fall och vi hade de mysigt. :)
Massage och mys och sen däckade vi tidigt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0