Frida tipsar: Spa-kväll!

I lördags kväll kände jag för att bara ta hand om MIG. Jag handlade hem lite nödvändigheter för att kunna skämma brort mig själv lite och må bra. :)
Spa-kväll kommer jag att kalla de och de kommer att ske såååå mycket oftare.
Jag färgade håret, slog en handuk om håret, fyllde badkaret med varmt vatten och bubblor, sen lag ja en ansiktsmask och kröp ner i bubblorna med en skvallertidning. :) <3
Guuuuuud så skönt.
Jag läste tidningen från pärm till pärm, och bara njöt.
Jag kände mig som en  babyrumpa rakt igenom när jag steg upp därur och smörjde in mig med bodybutter och kröp direkt i säng och somnade som en bebis. <3


Hänt bild, Nivea ansiktsmask, Hårfärg- Ica
Body butter- Life
Massagetvål, Badbubbelbomb- Lush

Kommentarer
Postat av: Linda

Spa-kvällar för sig själv är bland det bästa! :)

2010-11-01 @ 20:25:25
URL: http://lindapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0