Rondell, (eller ursäkta, Cirkulationsplats heter de faktiskt!!)

Jag övningskörde igår igen.
Har nu begett mig in mot stan, rödljus,och rondeller.
Jag hatar rondeller och de finns fruktansvärt många rondeller på en jävligt kort sträcka, speciellt där jag körde igår.
7 rondeller på 5 km, ditåt jag skulle, sen ska man vända och köra 7 rondeller tillbaka också. pfkkdfdbjhbdj
14 rondeller på en halvtimme.
Bra träning, ja ja, men va faaan.
Folk kör precis som dom själva vill i rondeller och de är inte okej.
Jag vet då va att man har företräde om man är i rondellen och att man ska hålla sig i ett och samma körfält och inte köra i mitten på båååda. Idioter är bannlysta från vägarna när jag kör, Tack.
Jag ville bli en sån som svär och höttar med näven igår, en arg bilist som tycker att blindstyren inte får ha körkort.
Men svärfar säger då va att man kör som man har förstånd till, och att svära och köra slarvigt får man göra när man väl har körkort.
Hur ska jag klara av att hålla mig ifrån de???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0