Valpaaaaaaaarna

Vi var otroligt sega i morse, inte helt och fullt otroligt kanske. :)
Men jag tog mig i kragen och fixade mig iordning och for ner till stan, där Emil och Johan också följde upp sen.
Jag hade spanat in massor med nya fina kläder åt Emil och han var inte sen att reagera.
Han kom hem med massor med fina nya kläder, som jag hade valt åt honnom allihopa! :) YES. haha
Min egna fiiiina snygg-karl docka.

Sen hämtade vi upp Pablo och körde mot de fördömda.
Haha näe då. Vi skule hälsa på valparna igen.
Dom är nu 5 veckor gamla och helt otroligt söta.
Mamma Nena är en blandning mellan amstaff/bordercollie/rottwailer och pappan bordercollie. :)
Valparna är väldigt mycket bordercollie alltså och fluffiga och mysiga dom flesta. En del av dom är ju korthåriga men fortfarande i svart och vitt då.
Ah dom var så underbara allihopa så vi bara satt på golvet och mysade,busade,fotade och lät tiden gå.
Vi har så sjukt svårt att bestämma oss för om vi ska ha en hund eller inte.
Jag är ju extremt sugen på de i alla fall!! De skulle ju vara så underbart som de bara kan vara med sällskap om kvällarna!
Ja de var i alla fall otroligt lockande att se dessa små dunbollar springa runt och bita i snören på kläderna i varandras öron och på mina stövlar som var intressanta. De är ju inte alls så att hjärtat smälter till en liten pöl och rinner ner i magen.
De var 3 st tikar kvar att tinga och en hane. Men ska vi ha någon så ska vi ha en tik.
Gah vi får lov att prata lite mer om saken innan vi bestämmer oss. Men gud så härligt och roligt de skulle vara som sagt!
De va full fräs på dom ett bra tag, tills dom blev otroligt trötta och somnade lite här och var i våra knän och på golvet!
Här har ni dom små liven.



Dom här tre donnorna är dom som vi väljer mellan om vi ska ha någon! :) Tre små söta tjejer med olika personligheter. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0