Tuttar

Jag är tuttsugen. SÅÅÅÅ jäkla tuttsugen.
Jag har ju alltid varit tuttsugen i omgångar. De går i vågor med årstiderna.
Men just just nu så skulle jag verkligen vilja göra en operation.
De är bara de att de svider att man ska behöva vara sjukskriven, att man måste punga ut med 40 000 kr och att man måste göra om hela proceduren om tio år redan.
Varför va gud så ond mot mig för? Man hade väl kunnat få EN kupstorlek i alla fall?! Men näääe. Tack för de.
Kanske ska skylla på pappa lite istället, för att jag fick ärva hans figur?
I och för sig så är de så för oss Karlssons att vi har fet röv och inga tuttar!
Hur som hellst, de finns en hel del bra kliniker i stockholm som jag har kikat på och de är ju på ett nära avstånd.
Jag har fortfarande inte lyckats helt bestämma mig om jag ska eller inte  genomgå den här operationen.
Åhhh jag vill så gärna ha tuttar, men på ett billigare sätt, och med ett mindre riskabelt sätt, och med kanske riktigt fett från ens röv eller nåt. Kan dom inte forska fram de snart eller?
Jag vill ju inte riskera att mista förmågan att amma heller.
Gah.
Hjälp mig att bestämma mig?!

Kommentarer
Postat av: Lina

jättesvårt ju. vi får ta en dag o verkligen prata igenom detta. restaurangbesök låter såååå mysigt. jag ska bara bli pigger igen. kraam.

2010-03-04 @ 21:22:24
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0