Mitt hjärta <3

1. Vad heter han? Emil Albrektsson
2. Hur gammal är han? 23 i maj :)
3. När träffades ni sist? idag såklart.
4. Vad har han för hårfärg? mörkbrun
5. Brukar han färga håret? nej
6. Vilka färger och frisyrer har han haft? Brunt och svart,och de kan stå åt alla möjliga håll eller ligga som en pottfrilla. haha
7. Vad har han för parfym? Polosport black i huvudsak, men han har fler!
8. Är han galen? Lagom galen.
9. Vad är ert första minne? Första gången vi sågs på spånga central, och helgen som följde. :) Picknick i sängen!! :)
10. Har ni många minnen ihop? Ja de kan man ju säga. :)
11. Var bor han? Med mig i våran fina lägenhet.
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Ja till grekland 2007 och turkiet 2009.
13. Är du avundsjuk på honom? Ja han är ju en snygging som alltid luktar rosenknopp! ;)
14. Vad heter hans syskon? Johan, Mattias, Sandra, Moa
15. När träffades ni första gången? 26 januari 2007. :)
16. Hur träffades ni? Via den då välanvända sidan lunarstorm på internet.
17. Vad går han för sporter? Fotboll just nu, men han tränar så fort han får möjlighet, på vilket sätt som hellst! :)
18. Vad kan han göra på helgerna? Umgås med mig, hans familj och hans vänner mest. Och träna såklart! Men vi är alla väldigt hemmakära, inget partajande, mer bio-typen eller chips framför tv-typen! :)
19. Har han fräknar? En och annan kanske.
20. Har ni kollat film nångång? Jämt! Med en massa chips och dipp som sällskap.
21. Har ni bråkat någon gång? Självklart! De gör man i ett hälsosamt förhållande då och då.
22. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja någon liten tår kanske man har klämt fram.
23. Har du sett honom gråta? Ja och de är ju inga glädjande stunder.
24. Vad gjorde du då? Tröstade så gått jag kunde.
25. Har du sett honom vara riktigt arg? Ja de har jag gjort, men de sker sällan som tur är! :)
26. Har han sett dig gråta nån gång? Ja otaliga gånger.
27. Vad skulle du göra om han blev skadad? Tillkallar hjälp såklart och försöker plåstra så gott jag kan under tiden.
28. Vad skulle du vilja att han ändrade på? Inget alls, han är finast av dom finaste <3
29. Hur ser hans kläder ut? Som jag vill att han ska klä sig. :) Snygga jeans, t-shirt eller skjorta, västar och hattar!
30. Kan han bevara hemligheter? De beror på vad de är! :) jag får ju reda på mycket som "jag inte vet egentligen" om hans vänner. Heheh Men våra hemlisar tror jag på att han håller!


(Jag har tagit tabellen från http://tstruwe.blogg.se/ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0