Grabbhäng. :)

Ledig dag igår, som jag ville spendera med lite shopping.
Jag och Emil grisade i sängen en lång stund på morgonen bara för att man kan. :)
Sen ringde Emil till Pablo och Pelle för att fiska med sig dom ner på stan.
Dom ska ju på Tallinkryssning idag och sitter just i skrivande stund på balkongen allihopa och dricker skumpa och taggar. Hur som helst så skulle dom växla pengar på stan igår, så jag följde med för att få lite shoppingmöjlighet. :)
Medans dom gjorde sin växling så bosatte jag mig i provhytten på gina tricot. :)
Jag hittade mig massor fina prylar där, (som vanligt).

De blev ett fint linne, en helt ny bikini (som jag faktiskt kan ha) En leopard-tunika och bara för att man köpte en hel bikini så fick man en strandbag. :) Toppen. Jag köpte även ett två pack leggins som säkerligen kommer behövas i sommar.
Sen gled jag förbi Belle och såg att affären ska upphöra och att alla varor va nedsatta i pris. :)
Där fann jag mig en fin fin lite större väska som hade kostat 600 kr och som nu kostade 299 kr.

De var väl i stort sett de man hann med. Grabbarna är inte lika sugna på shopping i tjejaffärer. Och kanske speciellt dagen innan dom ska till tallin som är europas billigaste huvudstad. :) Man kanska skulle krascha grabbarnas grabbiga grabbkryssning med min närvaro. Shopping i tallin lockar lite. Mitt namn är faktiskt medskrivet så att grabbarna skulle få en större hytt. Synd bara att jag jobbar både lördag och söndag. :/
Hoppas Emil har i åtanke att jag fyller år nästa helg i alla fall. :)


På kvällningen så var vi tro de eller ej på skolavslutning.
Västra stenhagenskolans niors skolaslutning för att vara exakt.
Lilla Elvira ,Pablos låtsassyster har avslutat sina 9 års obligatoriska skolgång och siktar mot gymnasiet.
Tösabiten sjunger otroligt fint och skulle alltså framföra en sång på aslutningen, utan dina andetag sjöng hon. :)
Så fint. Hon får nog sjunga när vi gifter oss. Efter stipendieutdelning (som Elvira fick ett för goda musikaliska egenskaper), den blomstertid nu kommer och rektorstal så blev de fika hos Urrutia Duchens. :)
Emil gick hem och hängde med Pelle som anlände, och senare även Anders, så jag flög solo.
Men de gick bra. Plockmat,tårta och inte att förglömma så bjöds de på en chilensk hemlighet, ostpiroger. OTROLIGT goda. Alltid lika trevligt att hänga med den mysiga familjen.
 
till Höger och hennes syster Ebba till vänster.


Nu väntar jag på att grabbarna ska bege sig, så jag kan plugga om vilt och göra mig iordning för kalas för Kevin senare, han fyller år idag. :)
Så uppdateringar kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0