Näramare 25 än 20. :S

Över en dag så blir man ett helt år äldre, de är lite märkligt.
I lördags var jag bara 22, närmare 20 än 25.
Idag är jag 23, närmare 25 än 20. :S Ajdå.
Jag fyllde alltså år igår.
Jag vaknade redan kl 8 av en morgonpigg älskling som gjort iordning frukost på sängen. :)
Mackor, oboy, tårta och kakor, mums. Jag fick två stora paket också, då egentligen bara ett var till mig. :) haha
Emil hade varit och köpt dom dyra fina underbart sköna tempur kuddarna vi kollat på. <3 SKÖNT!
Vi drog oss ett tag och funderade ut vad dagen skulle bjuda på.
Sen flängde vi oss iväg med bilen mot stockholm. :)
Vi hittade efter lite om och men och frågningar fram till kulturhistoriska museet och cosmonova. :)
Jag hade aldrig varit där så de var en upplevelse faktiskt! Vi såg en film om dinosaurier i 3D, coolt.
I någon dåsig dimma så for vi tillbaka till uppsala och tog oss en visit på gränby. :) Jag ville hitta något till midsommar, och så ville jag ha lite födelsedagskläder för mina födelsedagspengar jag fått av morfar!
Jag kom hem med ett par påsar med nya fina kläder, och även Emil fick sig ett par snygga byxor!
Vi kom hem och dog i soffan ett tag innan vi begav oss ner på stan igen. Emil hade bokat bord på en hemlig resturang. :) De blev 2 rätters på Alexander. Jag åt toast skagen och fläskfilee med kantarellsås, och åt mer tårta till efterrätt när vi kom hem.
På vägen hem hoppade ví in på Folkes och hyrde två filmer.
Första jobbade vi oss igenom, men under andra så kunde ingen av oss hålla ögonen öppna längre.
Vi gick till sängen, bytte ut kuddarna och slocknade som ljus båda två. <3
Tack älskling för en uuuunderbar dag. Älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som om du hade en riktigt trevlig födelsedag! :)

2010-06-22 @ 16:38:05
URL: http://lindapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0