Solen gör även mig glimmande och glittrande. <3

Idag har min blekfeta uppsyn äntligen fått sig en solglimt ibland alla andras perfekta kroppar på stranden i fjällnora. :)
Well, jag försökte koppla bort omvärlden och alla perfekta bröst som vandrade omkring i minimala bekinis.
Jag läste en halv bok om jakthundar i stället. :9
Till och med två härliga dopp i svalka blev av, dom första för året.
Emil tyckte: ALDRIG de är för kallt.
Men sen stötte vi ihop med Matte, Dessan, Robin och Kevin, och han ändrade sig snabbt.
Tror nog att han kände sig tvungen att visa sig modig och manlig och mindre badkrukig och vek inför sina brorsbarn. :) söööt.
Men en härlig dag på stranden, de är ju sommarstandard.



Nu ikväll så var vi och såg Eclipse. :)
Ja ja jag vet, jag Emil och alla fjortisar.
Men jag kan faktiskt inte koppla bort de faktum att jag tycker dom filmerna är bra.
Jag är lika kluven som Tori spellings hårtoppar när de gäller Team Jacob och Team Edvard.
Vadå kan hon inte få ha båda två jämt? De bästa från två världar.
Måste man välja mellan att älska vanlij eller choklad?
Jag älskar minsann båda. :)
Go team JacEd. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0