Vapendragarlös.

Första veckan på de nya året har inte vart toppen direkt!
Bortsett från nyårsdagen så har jag jobbat varje dag till nu, och jag har varit jätte förkyld hela veckan som gått!
Sen har de ju varit snuskigt kallt samtidigt så man knappt har velat gå utanför dörren.
Jobbtjaffs, bråk med älsklingen och avsaknaden av vänner är ju inte heller ett plus.
Usch då. Jag som hoppats på ett bra år, men med den här början så kan man ju undra.



Jag har glömt skriva att jag saknar min vapendragare jätte jätte  mycket!
Gunilla har gått i pension på jobbet, vilket jag tycker är Jätte jobbigt.
Hon är så roligt, snäll, motiverande och vi tittar på samma skit på tv, läser samma böcker som vi byter sins imellan, och har alltid bara pratat allmänt skit. Hon har även stått på min sida hela tiden när de varit tokigheter.
Hon är en pärla kära Gunilla.
Hon är egentligen bara 63, men med allt som har vart så ville hon inte vara kvar.
Jag önskar sååååå mycket att jag hade kunnat gå i pension lite tidigare jag med.
Men de känns som att de är mer acceptabelt att gå i pensin 2 år tidigare än 42 år tidigare! :S
De kommer i alla fall inte att bli detsamma nu. :/



Kommentarer
Postat av: Lina

tråkigt att Gunilla slutat. hoppas att din förkylning går över snart, så att man vågar träffa dig :)

2010-01-11 @ 23:04:36
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0