GeMigVärme.

Ge Mig Värme!!!!



De är nästan outhärdligt nu faktiskt.
Man kan ju inte direkt vara ute och hänga just nu. Då förfryser man ju minst någon kroppsdel.
Jag är förkyld, jobbigt förkyld.
Idag på jobbet hade vi 9 plusgrader bara. NIO plusgrader innomhus!!? Whatafuck.
Och sen sätter man näsan utanför dörren och får den förfrusen och blå innom 20 sekunder.
Jag kräver nu värme. VÄRME NU TACK!

Hemma hos Emil och mig har vi ju i alla fall hela 16 plus inne.
Med ALLA element på.
Jag kommer nu att avlida i sömnen. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Lina

uschauscha.. och värre blir det känns det som. minus 31 hemma i Dalarna imorse tydligen. brrrr. vi borde fara å hälsa på Mathilda snart! får höras om detta. Kraaaaam.

2010-01-06 @ 20:54:55
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0